Ochrona i przetwarzanie danych osobowych RODO. Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe, kliknij więcej informacji
Przejdź do strony

Wysyłka i odbiór zamówienia

Prosimy zapoznać się z wysyłką i możliwością odbioru zamówienia w naszym sklepie. Opisujemy tutaj jak można odebrać swoją przesyłkę lub zamówienie złożone drogą internetową. Na początku wybierz produkt jaki Cię interesuje i sprawdź jego dostępność w sklepie. Sam proces zamawiania jest łatwy i szybki, nie ma konieczności zakładania konta w sklepie. Dodaj produkt do koszyka i już po kilku kliknięciach możesz potwierdzić swoje zamówienie. W naszym sklepie masz możliwość wybrać sposób dostawy lub odbiór osobisty. Sprawdź gdzie się mieścimy i jaka forma odbioru towaru będzie dla Ciebie jak najbardziej korzystna.

Sposoby dostawy

  • Odbiór osobisty

    Jeśli wybierzesz tę opcję towar możesz odebrać w siedzibie naszej firmy w Tczewie przy ulicy Wyspiańskiego 5A. Przed odbiorem skontaktuj się z obsługą sklepu aby uzgodnić dzień i godzinę odbioru. Nie wszystkie produktu są dostępne od ręki, niektóre musimy wykonać specjalnie dla Ciebie. Za zamówienie możesz zapłacić przelewem lub gotówką w sklepie. Udostępniamy płatność kartą płatniczą.

  • Paczkomaty INPOST

    Zamawiaj do paczkomatu! Produkty o mniejszej wadze i rozmiarze możesz zamówić do paczkomatu firmy Inpost w Twojej okolicy. Za zamówienie możesz zapłacić przelewem z góry kartą w paczkomacie..

  • Punkty odbioru Pick-up

    Są to punktu kurierskie umieszczone w różnych miejscowościach na terenie naszego kraju. Jeśli kurier nie może dostarczyć paczki lub jesteś nieobecny pod adresem miejsca odbioru, kurier może zostawić dla Ciebie przesyłkę w takim punkcie. Zostaniesz o tym poinformowany drogą sms-ową. Otrzymasz informacje gdzie w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania znajduje się taki punkt.

  • Dostawa kurierem

    Wybierając przesyłkę kurierską, towar zostanie do Ciebie wysłany kurierem DPD na adres, który podasz w zamówieniu. Na liście przewozowym zostanie umieszczony Twój numer telefonu na wypadek próby kontaktu od kuriera. Pamiętaj, żeby być na miejscu dostawy, gdyż po trzeciej próbie doręczenia przesyłki zostaje ona odesłana do nadawcy.

  • Statusy zamówień

    W każdej chwili możesz podejrzeć status Twojego zamówienia, a dokładniej to sprawdzić czy Twoje zamówienie zostało już wysłane czy jeszcze jest w trakcie kompletowania towaru. Możesz to zrobić logując się na swoje dane do sklepu, dokładnie na te same jak podczas składania zamówienia. Oprócz tego, po każdej zmianie statusu Twojego zamówienia przez obsługę naszego sklepu, automatycznie otrzymujesz na swoją skrzynkę mailową powiadomienie o tej zmianie.