Ochrona i przetwarzanie danych osobowych RODO. Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe, kliknij więcej informacji
Przejdź do strony

Pomoc

Jeśli potrzebujesz pomocy i masz wątpliwości sprawdź poniższą listę najczęściej zapytań i odpowiedzi. Nasi specjaliści służą pomocą w każdej dziedzinie. Kliknij na wybrane pytanie poniżej aby zobaczyć odpowiedź.

  • Czy mogę dokonać zmiany w swoim zamówieniu?

    • Jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu skontaktuj się z nami jak najszybciej. Przygotowanie zamówienia do wysyłki trwa kilka godzin. Po przekazaniu paczki kurierowi już nie będziemy w stanie dokonać żadnej zmiany.
    • Zmiana zamówienia - tylko przed wysyłką

    • Anulowanie zamówienia w sposób telefoniczny

    • Anulowanie zamówienia drogą mailową

    • Po wysyłce nie możesz anulować zamówienia

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Za towar możesz zapłacić wykonując przelew na nasze konto bankowe, dokonać płatności bezpośrednio u kuriera lub zapłacić osobiście w siedzibie naszej firmy.

  • Lokalizacja przesyłki

    Po zrealizowanie Państwa zamówienia nasz sklep automatycznie wysyła na podany adres e-mail klienta numer paczki kurierskiej. Dzięki czemu jesteście Państwo w każdej chwili sprawdzić gdzie znajduje się Wasza przesyłka.

    Istnieje możliwość umówienia się z kurierem na godzinę i miejsce odbioru. W tym celu należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej, która obsługuje Państwa rejon i poproszenie o numer telefonu komórkowego kuriera.

  • Zwrot towaru?

    Sprawdź warunki zwrotów w regulaminie naszego sklepu.

  • Terminowość dostaw?

    Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych i jest zależny od wielkości sprzedaży w danym okresie. Decyduje o tym, ilość złożonych zamówień wcześniej oraz ich kolejność.

    Średni czas dostawy paczki dla DPD - przesyłka kurierska - wynosi 2 dni robocze wliczając dzień wysyłki.

    Całkowity czas dostawy = czas realizacji + czas dostawy.

    Przesyłki są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00.

  • Czy muszę zakładać konto w sklepie, czy są z tego jakieś korzyści?

    Założenie konta w sklepie nie jest wymagane. Możesz złożyć zamówienie jako Gość. Jeśli założysz konto w naszym sklepie uzyskasz dostęp do dodatkowych zniżek i promocji. Możesz tworzyć listy życzeń i śledzić historię zamówień. Tylko zarejestrowani Klienci są premiowani.