POMOC
Jeśli potrzebujesz pomocy i masz wątpliwości sprawdź poniższą listę najczęściej zapytań i odpowiedzi. Nasi specjaliści służą pomocą w każdej dziedzinie. Kliknij na wybrane pytanie poniżej aby zobaczyć odpowiedź.
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W SWOIM ZAMÓWIENIU
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W SWOIM ZAMÓWIENIU
- Jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu skontaktuj się z nami jak najszybciej. Przygotowanie zamówienia do wysyłki trwa kilka godzin. Po przekazaniu paczki kurierowi już nie będziemy w stanie dokonać żadnej zmiany.
-Zmiana zamówienia – tylko przed wysyłką
-Anulowanie zamówienia w sposób telefoniczny
-Anulowanie zamówienia drogą mailową
-Po wysyłce nie możesz anulować zamówienia
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
Za towar możesz zapłacić wykonując przelew na nasze konto bankowe, dokonać płatności bezpośrednio u kuriera lub zapłacić osobiście w siedzibie naszej firmy.
LOKALIZACJA PRZESYŁKI
LOKALIZACJA PRZESYŁKI
Po zrealizowanie Państwa zamówienia nasz sklep automatycznie wysyła na podany adres e-mail klienta numer paczki kurierskiej. Dzięki czemu jesteście Państwo w każdej chwili sprawdzić gdzie znajduje się Wasza przesyłka.
Istnieje możliwość umówienia się z kurierem na godzinę i miejsce odbioru. W tym celu należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej, która obsługuje Państwa rejon i poproszenie o numer telefonu komórkowego kuriera.
LOKALIZACJA PRZESYŁKI
LOKALIZACJA PRZESYŁKI
Sprawdź warunki zwrotów w regulaminie naszego sklepu.
TERMINOWOŚĆ DOSTAW?
TERMINOWOŚĆ DOSTAW?
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych i jest zależny od wielkości sprzedaży w danym okresie. Decyduje o tym, ilość złożonych zamówień wcześniej oraz ich kolejność.
Średni czas dostawy paczki dla DPD – przesyłka kurierska – wynosi 2 dni robocze wliczając dzień wysyłki.
Całkowity czas dostawy = czas realizacji + czas dostawy.
Przesyłki są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00.
CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE, CZY SĄ Z TEGO JAKIEŚ KORZYŚCI?
CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE, CZY SĄ Z TEGO JAKIEŚ KORZYŚCI?
Założenie konta w sklepie nie jest wymagane. Możesz złożyć zamówienie jako Gość. Jeśli założysz konto w naszym sklepie uzyskasz dostęp do dodatkowych zniżek i promocji. Możesz tworzyć listy życzeń i śledzić historię zamówień. Tylko zarejestrowani Klienci są premiowani.