POMOC

Jeśli potrzebujesz pomocy i masz wątpliwości sprawdź poniższą listę najczęściej zapytań i odpowiedzi. Nasi specjaliści służą pomocą w każdej dziedzinie. Kliknij na wybrane pytanie poniżej aby zobaczyć odpowiedź.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W SWOIM ZAMÓWIENIU

  • Jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu skontaktuj się z nami jak najszybciej. Przygotowanie zamówienia do wysyłki trwa kilka godzin. Po przekazaniu paczki kurierowi już nie będziemy w stanie dokonać żadnej zmiany.

-Zmiana zamówienia – tylko przed wysyłką

-Anulowanie zamówienia w sposób telefoniczny

-Anulowanie zamówienia drogą mailową

-Po wysyłce nie możesz anulować zamówienia

Za towar możesz zapłacić wykonując przelew na nasze konto bankowe, dokonać płatności bezpośrednio u kuriera lub zapłacić osobiście w siedzibie naszej firmy.

Po zrealizowanie Państwa zamówienia nasz sklep automatycznie wysyła na podany adres e-mail klienta numer paczki kurierskiej. Dzięki czemu jesteście Państwo w każdej chwili sprawdzić gdzie znajduje się Wasza przesyłka.

Istnieje możliwość umówienia się z kurierem na godzinę i miejsce odbioru. W tym celu należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej, która obsługuje Państwa rejon i poproszenie o numer telefonu komórkowego kuriera.

Sprawdź warunki zwrotów w regulaminie naszego sklepu.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych i jest zależny od wielkości sprzedaży w danym okresie. Decyduje o tym, ilość złożonych zamówień wcześniej oraz ich kolejność.

Średni czas dostawy paczki dla DPD – przesyłka kurierska – wynosi 2 dni robocze wliczając dzień wysyłki.

Całkowity czas dostawy = czas realizacji + czas dostawy.

Przesyłki są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00.

Założenie konta w sklepie nie jest wymagane. Możesz złożyć zamówienie jako Gość. Jeśli założysz konto w naszym sklepie uzyskasz dostęp do dodatkowych zniżek i promocji. Możesz tworzyć listy życzeń i śledzić historię zamówień. Tylko zarejestrowani Klienci są premiowani.

Przewiń na górę